Известие

Collapse
No announcement yet.

Ромолене от скоростната кутия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Хммм,високото отделяне не е ли признак за изтъркан феродоф диск?
    Иначе това за шлиците не го разбрах.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
      Хммм,високото отделяне не е ли признак за изтъркан феродоф диск?
      Иначе това за шлиците не го разбрах.
      скоростите като ги погледнеш отгоре излиза едно'' желязо'' и то на шлици влиза перпендикулярно в друго ,което се натиска от помпата-по ужасно обяснение не съм правил
      ,а педала при износен съединител май слизаше надолу,а бе, като се сетя моя до последно не мръдна на никъде,педала си отделяше на перфектна височина ,а буксуваше зверски ,колата не можеше да се движи въобще и нямаше никакво феродо като го свалихме.Иди ,че разбери.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Сигурни ли сте в това, че при ненатиснат педал на съединителя, челният пръстен на аксиалния лагер допира до диафрагмените пластини на притискателния диск?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          кой го знае не се вижда,звука не е постоянен постоянно се променя,ще карам така докато нещо не се прецака тотално,най много да си купя друга скоростна,сигурно не са скъпи ,колко струва наистина?
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Сигурни ли сте в това, че при ненатиснат педал на съединителя, челният пръстен на аксиалния лагер допира до диафрагмените пластини на притискателния диск?
            Па той лагера е закопчан за диафрагмените пластини
            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Възможно ли е да се завърти лостчето което се натиска от долната помпа.то влиза в нещо като шлици ,но са доста едри.
              Не може да се завърти. Едно зъбче на шлиците не е прорязано и служи като репер - лостчето може да се постави по един-единствен начин.
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Възможно ли е да се завърти лостчето което се натиска от долната помпа.то влиза в нещо като шлици ,но са доста едри.
                Ами не знам

                Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                Не може да се завърти. Едно зъбче на шлиците не е прорязано и служи като репер - лостчето може да се постави по един-единствен начин.
                Ами тогава някакво друго решение на проблема
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #23
                  тогава освен да си сложите жила като на опел(това са едни немски коли) и тогава ,тогава си регулирате педала както ви е кеф.С тези хидравлики няма регулиране,сега слязох да видя къде стои моя педал спрямо спирачката,около1- 2 сантиметра е по ниско от нея,вашите как стоят?
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Наравно..
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #25
                      На колите на които е възможна регулировка,колкото по вдигнат е педала,толкова по високо отделя съединителя и обратно,обикновено спирачката служи като ориентир или се измерва хода на педала като се вземе за база долния край на волана,високото отделяне е предпоствка за пробуксуване на съединителя.Такива спомени изрових,човек като не се занимава професионално и забравя какво е знаел на теория.Мисля, че при износване на феродото трябва да се променя позицията на педала.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Освен износването,мисля че трябва да полегнеш и да погледнеш какво се случва с пружината на педала.
                        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                        Comment


                        • #27
                          Аз скоро я гледах,но не обърнах внимание къде стои педала,утре може да огледам.Има и нещо друго, сутрин много трудно раздвижвам скоростния лост или ако не съм я карал няколко дена,после се движи леко,но при първо раздвижване имам чувсто ,че ще счупя нещо-това защо е ?!
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            Сега остава да кажеш че е 136к.с.
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #29
                              Ako броим и мен 137 от тичане по нея
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #30
                                Значи нормално...жила + пластмасата под лоста.
                                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                                Comment

                                Working...
                                X