If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Хммм,високото отделяне не е ли признак за изтъркан феродоф диск?
Иначе това за шлиците не го разбрах.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Хммм,високото отделяне не е ли признак за изтъркан феродоф диск?
Иначе това за шлиците не го разбрах.
скоростите като ги погледнеш отгоре излиза едно'' желязо'' и то на шлици влиза перпендикулярно в друго ,което се натиска от помпата-по ужасно обяснение не съм правил
,а педала при износен съединител май слизаше надолу,а бе, като се сетя моя до последно не мръдна на никъде,педала си отделяше на перфектна височина ,а буксуваше зверски ,колата не можеше да се движи въобще и нямаше никакво феродо като го свалихме.Иди ,че разбери.
Сигурни ли сте в това, че при ненатиснат педал на съединителя, челният пръстен на аксиалния лагер допира до диафрагмените пластини на притискателния диск?
кой го знае не се вижда,звука не е постоянен постоянно се променя,ще карам така докато нещо не се прецака тотално,най много да си купя друга скоростна,сигурно не са скъпи ,колко струва наистина?
Сигурни ли сте в това, че при ненатиснат педал на съединителя, челният пръстен на аксиалния лагер допира до диафрагмените пластини на притискателния диск?
Па той лагера е закопчан за диафрагмените пластини
AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
тогава освен да си сложите жила като на опел(това са едни немски коли) и тогава ,тогава си регулирате педала както ви е кеф.С тези хидравлики няма регулиране,сега слязох да видя къде стои моя педал спрямо спирачката,около1- 2 сантиметра е по ниско от нея,вашите как стоят?
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
На колите на които е възможна регулировка,колкото по вдигнат е педала,толкова по високо отделя съединителя и обратно,обикновено спирачката служи като ориентир или се измерва хода на педала като се вземе за база долния край на волана,високото отделяне е предпоствка за пробуксуване на съединителя.Такива спомени изрових,човек като не се занимава професионално и забравя какво е знаел на теория.Мисля, че при износване на феродото трябва да се променя позицията на педала.
Освен износването,мисля че трябва да полегнеш и да погледнеш какво се случва с пружината на педала.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Аз скоро я гледах,но не обърнах внимание къде стои педала,утре може да огледам.Има и нещо друго, сутрин много трудно раздвижвам скоростния лост или ако не съм я карал няколко дена,после се движи леко,но при първо раздвижване имам чувсто ,че ще счупя нещо-това защо е ?!
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment